شرایط مرجوع و تعویض کالا در فروش آنلاین
- پوشاک بانوان, آقایان و کودکان با توجه به شیوع کرونا مرجوع و تعویض نخواهند شد.
- دقت داشته باشید که رنگ کالا احتمال دارد بصورت تقریبی 20 درصد با رنگ اصلی کالا مغیارت داشته باشد. ( بدلیل تصویر مانیتور و موبایل)
- در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه آلماپوش میباشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه آلماپوش باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره های پشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست .
- بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ بفرستید و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
- در ست های کیف و کمربند تنها رنگ و مدل کیف و کمربند ملاک انتخاب مشتری می باشد و بقیه اقلام ست به صورت رندوم ارسال می گردد.
- مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.
- درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه آلماپوش بازگشت داده میشود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر سفارش لغو میشود و هزینه پرداخت شده به اعتبار کیف پول کاربر منتقل خواهد شد.
- کالاهایی که دارای کد بهداشتی هستند شامل انواع لباس زیر، زیرپوش, بادی و ... قابل تعویض و بازگشت نمیباشند.
- بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.
- در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.
- محصولاتی که دارای تخفیف 50 درصد و بالاتر هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.